Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag? Wilt u contact opnemen? Indien u dit niet via de patiëntenomgeving kunt doen, dan kunt u het formulier hieronder invullen. Mocht u liever bellen dan kunt u een terugbelverzoek indienen.
Een afspraak kunt u online aanvragen via de patiëntenomgeving. Een afspraak duurt 10 minuten.
Belt u liever? Dan kunt u hier een terugbelverzoek indienen.
Wanneer u meer klachten heeft, meer dan de normale consult-tijd nodig heeft, of als u met meerdere personen op het spreekuur wenst te komen, wilt u dit dan melden? U kunt een dubbele afspraak maken als u denkt meer tijd nodig te hebben.
Vanaf heden kunt u uw uitslagen zelf vinden in uw patiëntenomgeving. Wilt u hierover uitleg? Dan kunt u ofwel bellen of een e-consult plannen via de patiëntenomgeving.
Tussen 14:00 en 16:00 kunt u de assistente voor andere vragen en het opvragen van uitslagen bellen via een terugbelverzoek.
Maandag | 08:00 – 17:00 |
---|---|
Dinsdag | 08:00 – 17:00, 18:00 – 20:00 |
Woensdag | 08:00 – 17:00 |
Donderdag | 08:00 – 17:00 |
Vrijdag | 08:00 – 17:00 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Onze beltijden zijn tussen 08:00-12:30 en 14:00-16:00.
De volgende vragenlijsten kunt u als PDF bestand downloaden en eventueel printen.
U kunt de reisvaccinatie formulier hier vinden.
Deze praktijk (Travel Doctor Leiden) is geregistreerd als LCR-erkend vaccinatiecentrum waar voor iedereen (ook niet patiënten) een afspraak kan maken.
U kunt bij ons terecht om uw bloed te laten prikken. Klik hier voor meer informatie en tijdstippen.
Wij waarderen het als u ons op de hoogte stelt als u ontevreden bent. Dan kunnen wij proberen uw onvrede op te lossen. U kunt dit doen door gebruik te maken van het klachtenformulier op onze site.
Mocht dit lastig voor u zijn of als u er met ons niet uit komt, kunt u een onafhankelijke klachtenfunctionaris raadplegen. De klachtenfunctionaris zoekt dan samen met u naar een oplossing voor uw klacht. Bemiddeling door de klachtenfunctionaris is vertrouwelijk.
Mocht u hier meer over willen weten of als u een klacht wilt doorgeven, kunt u het klachtenformulier op de website van SKGE gebruiken of bellen naar 088 0229190.
Als er zelfs met bemiddeling door de huisarts en de klachtenfunctionaris geen oplossing is, kunt u een uitspraak vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Dit is een onafhankelijke commissie die een bindend oordeel geeft. Meer informatie vindt u op de website van SKGE.